sábado, 17 de marzo de 2018

Marxa Setge de Cardona 2018


Ha passat una setmana de la UT Transgrancanaria i arriba la Marxa del Setge a Cardona. Durant tota la setmana l’engonal ha anat molestant, però la malaltia de la muntanya és tan forta que no impedeix que em vesteixi amb l’equip  i a córrer.

Castell de Cardona

El dolor es va intensificant a mida que passen els quilòmetres i tot i que la marxa és de 52 km, de seguida em dono compte que tocarà patir. A partir del km 32 la meva cama no s’aixeca i penso que el millor seria retirar-me, però aquesta paraula no existeix en el diccionari d’un malalt de la muntanya i encara que el mes assenyat seria desistir, vaig continuar fins el final.


Arribada a Cardona i sense entretenir-me cap el cotxe i a Barcelona. Pel camí vaig veure clar que el millor era anar a urgències i determinar l’abast de la lesió.

Finalment he arribat
Confirmat, trencament de cartílag  del cap del fèmur i adéu temporada. Això és el que diuen els metges, però jo crec que ben aviat tornaré a la muntanya.
Una abraçada a tots. 
Estem lesionats, de moment


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Diga'm què t'ha semblat, comenta el que vulguis però sempre amb educació, si us plau