martes, 24 de octubre de 2023

 

IX UT. TREPITJA LA GARROTXA SOLIDÀRIA

84Km i +D 4.750m

Una ultra espectacular, una organització impecable, un territori diví i una gent encantadora. Què es pot demanar més?

La cursa surt de la bonica població d’Oix a la Garrotxa. Són les 8 del matí i aquí estem 43 malats de muntanya amb els nervis de punta i ganes de començar a córrer.

Comença el muntatge de la cursa

Tot va agafant olor de sortida


La sortida és explosiva i a la meva edat ni les cames ni el cap em donen per sortir tan esperitat i vaig quedar l’últim.

Però això no és important per a mi, l’important és acabar i a poder ser amb salut, o al menys amb la salut amb la que he sortit, que miracles a Lourdes, ja que arrastro una escàpula fisurada i tota la musculatura del voltant esquinçada des de fa unes setmanes.

cuquets a l'estòmac i ganes de sortir


Ni els massatges ni els tapings aficionats de la meva dona serveixen de res a partir del Km 20 per a treure la contractura de la zona escapular dreta que semblava que m’arrencaven el braç de quall.

Però si, tot i que no estava a Lourdes, l’angelet que obligo a seguir-me a les curses va fer que caigués amb el resultat de genolls pelats, inflats i ensangonats però el cop va fer que marxés tot el dolor escapular que m’estava matxucant i d’aquí fins al final les cames fotudes però l’espatlla magnífica.

ermita de Bolóst

arribant a Beget

pic del Comanegra, 1.557,4m

el Comanegra al fons

ermita de Sant Aniol

Santa Maria de les Agulles

I per fi, tres 17h, 5’ i 6’’ (temps oficial) arribo triomfant a Oix, l’home més feliç del mon per haver acabat, no en “loor de multituds”, per què a la 1 de la matinada no hi ha ni el tato, però content de quedar el 30è dels 31è arribats.




Fins a la propera, que si no hi ha res pel mig serà la XXIX MARXASSA!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Diga'm què t'ha semblat, comenta el que vulguis però sempre amb educació, si us plau