lunes, 13 de noviembre de 2023

11 DE NOVEMBRE DE 2023 EPIC TRAIL MUNTANYES DE PRADES

Uf, quina cursa! 100K i un desnivell D+ de 5.119m. Una primera edició d’una nova Ultra Trail. Tot un repte!

El resum són dos adjectius, un d’ells en superlatiu: espectacular y duríssima.

Muntanyes de Prades
Tota la bellesa i la duresa del recorregut


M’ho vaig passar molt bé, amb un recorregut exigent però amb una organització, personal i voluntaris eficaços i encantadors, cosa que s’agraeix moltíssim.

Vam tenir de tot: corriols, pistes, llocs per córrer, d’altres en que no semblava que correguessin els kilòmetres... en definitiva, tot una senyora cursa de  100 Km, i amb això està dit tot.

Epic Trail Muntanyes de Prades
la boira fa més fantasmagòric el bonic paissatge


La meteorologia es va voler afegir a donar varietat a la cursa i ens va obsequiar amb tot tipus de fenòmens: pluja, vent, boira, sol, fred, molt de fred, calor, força calor... de tot una mica per a fer honor al nom de la cursa i fer-la èpica, molt èpica; i a fe que ho va aconseguir!

Epic Trail Muntanyes de Prades
E sol també ens va acompanyar a part del recorregut


Una cursa molt exigent, vaig arribar quasi dels últims dins dels temps de tall que eren draconians, en la posició 54 dels 63 arribats dins el termini, amb 21h 16’ 43’’

Arribada Epic Trail
I per fi la meta!


Estic molt content d’haver-ho aconseguit i això m’anima. Si la salut m’ho permet m’encantaria tornar-hi l’any vinent.

Vull donar les gràcies a tota la gent de l’organització i a tots els voluntaris, per tots els ànims que em van donar i que em van ajudar a fer possible complir aquest nou repte.

GRACIES A TOTS! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Diga'm què t'ha semblat, comenta el que vulguis però sempre amb educació, si us plau