viernes, 3 de noviembre de 2023

CURSA MONTJUÏC-TIBIDABO

 

1 DE NOVEMBRE DE 2023

MONTJUÏC-TIBIDABO

Aquesta es una cursa diferent, mig urbana, mig de muntanya. Una grata experiència amb sortida des del castell de Montjuïc, a dalt de tot de la muntanya del litoral i a trenc d’alba.

Castillo de Montjuïc


Són aproximadament 20 Km i 450 m de desnivell positiu, però amb dos parts molt ben diferenciades, la primera només de baixada des de Montjuïc i la segona de pujada des de que trepitges els carrers de Barcelona fins a arribar al Tibidabo.

Castillo de Montjuïc


La sortida va ser molt impetuosa, els corredors surten a “tomba oberta” Montjuïc avall, com si no hi hagués un demà. Tant , que em van deixar de seguida enrere, molt enrere, de manera que vaig fer tota la baixada gairebé l’últim. Després, al trepitjar la ciutat i començar la pujada constant fins la Ronda de Dalt, les coses van anar canviant i vaig començar a passar companys i situar-me en una posició més normal, més o menys al mig, amb menys sensació de ser el iaio de la cursa.

Vista del port de Barcelona


Jo m’havia marcat el repte de fer els 20Km sempre corrent, sense caminar i la pujada del Parc de l’Oreneta semblava infinita, amb unes rampes molt empinades que a cada passa semblava que s’empinés més.

Però prement dents, vaig poder aconseguir-ho i content i orgullós, en gairebé 2 hores, entrava a la meta a la zona d’oci de Santa Maria de Vallvidrera.

Arribada a la meta en Collserola



Un luxe de cursa on gaudeixes de Barcelona amb precioses vistes de la ciutat

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Diga'm què t'ha semblat, comenta el que vulguis però sempre amb educació, si us plau